Ta strona używa plików cookies, zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia, w celu dostosowania naszych usług oraz treści zamieszczonych na stronie do indywidualnych potrzeb użytkowników i mierzenia ich zainteresowania. Korzystając z tej strony akceptujesz politykę cookies.
Od początku trwania epidemii koronawirusa działa Telefoniczna Informacja Pacjenta (800-190-590) - infolinia, pod numerem której można uzyskać wszystkie niezbędne informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.
Połączenie zTelefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, z konsultantami można połączyć się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem, obsługa w języku angielskim a także wideorozmowa z tłumaczem języka migowego.
Reagując na zgłaszane potrzeby NFZ poszerzył zakres usług infolinii oferując wsparcie psychologiczne dla osób w kryzysie związanym z zagrożeniem epidemicznym, czy kwarantanną. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800-190-590 możemy poprosić o przekierowanie rozmowy do dyżurującego przez całą dobę psychologa.
Ta szczególna forma pomocy skierowana jest do osób w kryzysie emocjonalnym, które źle znoszą odosobnienie, odczuwają stres lub lęk wywołany sytuacją zagrożenia epidemiologicznego. W takiej sytuacji wystarczy zadzwonić pod bezpłatny, całodobowy numer Telefonicznej Informacji Pacjenta i poprosić o połączenie z psychologiem. Specjalista w trakcie telefonicznej rozmowy, przeprowadzi konsultację oraz w razie potrzeby wskaże dalszą ścieżkę postepowania np. konieczność konsultacji psychiatrycznej lub diagnozy pod kątem ewentualnej terapii. Psychologowie, dyżurujący w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta, są dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Wsparciem będą również służyć psychologowie PZU Zdrowie, którzy posiadają bogate doświadczenie w udzielaniu zdalnej pomocy psychologicznej.
Copyright © 2014 Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: Studio Interaktywne Fenix Inspire